.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابلاغ رای دادگاه درباره انحلال مشارکت و مجاهدین
ابلاغ رای دادگاه درباره انحلال مشارکت و مجاهدین

محمود عباس زاده مشکینی، دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در گفت‌وگو با شبکه ایران با اشاره به نامه حزب منحل شده مشارکت به کمیسیون ماده 10 احزاب و ادعای اینکه دادگاه درخواست کمیسیون ماده 10 را باطل کرده است، گفت: طبق رای شعبه 15 دادگاه انقلاب احزاب مجاهدین و مشارکت منحل شده اند.

وی با بیان اینکه رای دادگاه درباره انحلال دو حزب مذکور "قطعی" است، اعلام کرد: این رای به دبیرخانه کمیسیون ماده 10 احزاب ارسال شده است.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب همچنین خبر داد که کمیسیون متبوعش طی هفته جاری رای دادگاه را به موسسان احزاب منحل شده مشارکت و مجاهدین ابلاغ خواهد کرد.

آقای عباس زاده مشکینی در ادامه به نامه نگاری های احزاب مجاهدین و مشارکت اشاره کرد و اظهار داشت: به طور طبیعی حزبی که منحل شده دارای هویت حقوقی نیست و هر گونه تعامل و فعالیت از جمله مکاتبه با عنوان حزب، محملی ندارد.

گفتنی است، حجت الاسلام محسنی اژه ای، سخنگوی دستگاه قضا، اخیرا از صدور رای انحلال دو حزب مشارکت و مجاهدین از سوی دادگاه انقلاب خبر داد با این حال این دو حزب که به دلیل ساختارشکنی ها و اقدامات خلاف قانون منحل شده اند، ابتدا تاکید کردند که به رای دادگاه اعتنایی نمی کنند.

اما حزب مشارکت پس از اینکه این رویه را بی نتیجه و رای دادگاه را قطعی دیده است، با ارسال نامه‌ای به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، مدعی شده که دادگاه تصمیم کمیسیون مذکور را برای توقف فعالیت جبهه مشارکت ابطال کرده است.

این حزب که نقش فعالی در هدایت فتنه 88 داشته است، از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب خواسته که آنچه حکم دادگاه نامیده را ابلاغ کند.

طرح این ادعا در حالی است که شعبه 15 دادگاه انقلاب احزاب مجاهدین و مشارکت را منحل و رای خود را برای اجرا به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ارسال کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.